سرخط خبرها

بیرانوند: خوشحالم که فکر می‌کنند ایران به انگلیس می‌بازد| منتظر ما درجام جهانی باشید

  • کد خبر: ۱۰۵۳۶۸
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
بیرانوند: خوشحالم که فکر می‌کنند ایران به انگلیس می‌بازد| منتظر ما درجام جهانی باشید
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران که اکنون عضو باشگاه بواویشتای پرتغال است، تقابل با انگلیس در بازی اول جام جهانی را قرعه بسیار ایده‌الی برای تیم ملی می‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازی نخست تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی مقابل تیم ملی انگلیس است. دیداری حساس که برای فوتبال ایران بسیار سرنوشت ساز خواهد بود. شاید رسانه‌ای انگلیسی تصور کنند که بازی اول برای‌شان آسان خواهد بود وحتی پیش بینی بردی پرگل را می‌کنند، اما هرگز نباید از غافلگیری‌های پنهان تیم ملی فوتبال ایران به سادگی عبور کرد. علیرضا بیرانوند که درجام جهانی ۲۰۱۸ نمایش درخشانی داشت، درباره نبرد دربازی نخست با انگلیس می‌گوید: «خیلی مهم است که بازی اول با انگلیس را خوب شروع و بهتر تمام کنیم. در جام جهانی قبل، فقط سه روز بعد از بازی با مراکش توانستیم اسپانیا را آنالیز کنیم. چون کادر فنی تمام وقتش را روی شناخت از مراکش و کسب نتیجه در این دیدار گذاشته بود. دیدید که مقابل مراکش هم نتیجه گرفتیم و حتی می‌توانستیم با این پیروزی و موفقیت در یکی از دیدار‌های بعدی به مرحله حذفی هم صعود کنیم. مسلماً هر تیمی، به خصوص تیم‌های آسیایی دوست دارند با قدرت‌های فوتبال جهان که اسم و رسم دارند و در رنکینگ فیفا جایگاه خوبی را تصاحب کرده‌اند، بازی کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. درباره انگلیس و بازی اول‌مان هم معتقدم اگر به حریف قدرتمندمان نبازیم، می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم. شاید همین بازی با انگلیس باعث و بانی صعود تیم ملی به دور بعد شود.» 

بیرانوند از اینکه می‌بیند برخی کارشناسان ایران را بازنده این بازی می‌دانند، خوشحال است. بیرو می‌گوید: «نظر کارشناسان محترم است و اعتقاد دارم آن‌ها بهترین حرف‌ها را می‌زنند. اتفاقاً خیلی خوب است که هیچ کارشناسی نمی‌گوید ما می‌بریم. خودم دوست دارم این نظرات ادامه داشته باشد و تمام کارشناسان بگویند ما شکست می‌خوریم. این نظرات به ما انگیزه می‌دهد و استرس را از روی دوش ما بر می‌دارد. آن‌وقت راحت‌تر و با استرس کمتری می‌توانیم بازی کنیم و به هدف‌مان که صعود از مرحله گروهی است، برسیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->